Zespół Szkół w Dubinach
Szkoła Podstawowa w Dubinach
Publiczne Gimnazjum w Dubinach
Dubiny ul. Główna 1 b
17-200 Hajnówka
Tel./fax (085) 682-46-31
e-mail: dubiny@ wp.pl
Dyrektor - mgr Alina Ginszt
Organ prowadzący: Urząd Gminy Hajnówka
Organ prowadzący nadzór: Kuratorium Oświaty w Białymstoku
Obsługa finansowa: Urząd Gminy Hajnówka
Obwód szkoły: wszystkie miejscowości położone na terenie Gminy Hajnówka
Założenie szkoły – 01.09.1999 r.
Nauczyciele: w szkole pracuje 17 nauczycieli, na 12 etatach
Dowożenie uczniów do szkoły – do gimnazjum dowożeni są uczniowie z 30 miejscowości Gminy Hajnówka .
Warunki nauki:
-nauka w szkole odbywa się systemem 1-zmianowym w godz. 800-1430;
-uczniowie uczą się w nowoczesnych i dobrze wyposażonych salach lekcyjnych;
-szkoła zapewnia każdemu uczniowi warunki niezbędne do jego rozwoju w oparciu
o zasady solidarności, demokracji, tolerancji i sprawiedliwości,
-szkoła umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędne do kontynuowania nauki
w szkołach ponadgimnazjalnych,
- szkoła posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną,
- nasi uczniowie biorą udział w konkursach przedmiotowych oraz konkursach
organizowanych przez instytucje współpracujące ze szkołą;
- uczniowie mają możliwość uczenia się języków obcych; angielskiego, niemieckiego
i rosyjskiego;
- szkoła stwarza możliwość nauki języka mniejszości (języka białoruskiego i warunki
do podtrzymania poczucia tożsamości narodowej;
- szkoła prowadzi edukację i profilaktykę prozdrowotną organizując długofalowe akcje,
konkursy, wystawy;
- w ramach edukacji ekologicznej szkoła organizuje akcje proekologiczne;
- organizowane wycieczki ułatwiają uczniom poznanie kraju i regionu;
- w szkole prężnie działa Samorząd Uczniowski;
- nasi uczniowie specjalizują się w tenisie stołowym, szachach i biegach przełajowych;
- szkoła wspomaga uczniów w rozwoju poprzez prowadzenie terapii pedagogicznej;
- szkoła prowadzi współpracę z Gimnazjum w Prużanach, uczniowie biorą udział
w realizacji projektów polegających na współpracy młodzieży polskiej i białoruskiej
w regionie Puszczy Białowieskiej;
- szkoła organizuje imprezy integracyjne dla środowiska;
- szkoła należy do Towarzystwa Gimnazjów Poszukujących z Małych Miast i Wsi;
Baza szkoły - gimnazjum wraz ze szkołą podstawową mieści się w nowoczesnym budynku oddanym do użytku 01.09.2000 r. Szkoła posiada 6 klaso-pracowni, pracownię komputerową z dostępem do internetu, bibliotekę z czytelnią, przestronną aulą, gabinet lekarski i stomatologiczny oraz stołówkę i zaplecze kuchenne.
Rekrutacja -do klasy I gimnazjum przyjmowanisą uczniowie z urzędu zamieszkali w obwodzie tej szkoły i na prośbę rodziców (prawnych opiekunów) uczniowie zamieszkali poza obwodem szkoły.
Język mniejszości narodowej - zainteresowanym uczniom szkoła organizuje nauczanie języka białoruskiego.
Języki obce: niemiecki, angielski rosyjski.
-
W roku szkolnym 2005/06
w gimnazjum uczy się 111 uczniów w 5-ciu oddziałach. -
Uczniowie mają do wyboru język angielski lub język niemiecki, wszyscy uczą się dodatkowo języka rosyjskiego. Chętni uczą się języka białoruskiego.
Szkoła planuje:
-
W tym roku gimnazjum będzie obchodzić 5-cio lecie nauki w nowym budynku szkoły. Na spotkanie z uczniami i nauczycielami zostanie z tej okazji zaproszony pierwszy rocznik kończący gimnazjum.
-
W szkole we wrześniu tradycyjnie odbędą się otrzęsiny dla klas pierwszych oraz wybory władz SU. Samorząd Uczniowski będzie miał możliwość samodzielnie przygotować takie imprezy z okazji Dnia Edukacji Narodowej, Walentynki, Dzień Wiosny, pożegnanie klas trzecich.
-
Już czwarty rok nasza szkoła będzie prowadzić współpracę z Gimnazjum w Prażanach na Białorusi. Uczniowie z Prużan zostaną zaproszeni do Polski a nasza młodzież wyjedzie do Prużan zwiedzając po drodze Grodno.
-
W tym roku uczniowie naszej szkoły będą uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu „Klub Młodych Wynalazców” finansowanego przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży. Zajęcia mają na celu rozwijać zainteresowania techniką i przedmiotami ścisłymi. Chętni uczniowie zostaną przeszkoleni w obsłudze kamery cyfrowej.
-
Uczniowie będą mogli uczestniczyć w zajęciach z terapii pedagogicznej.
-
Nasze gimnazjum przystąpiło do Programu Szkoła Marzeń.
-
W ramach realizacji Szkolnego Programu Profilaktyki nasi uczniowie wezmą udział w Festiwalu Małych Form Teatralnych organizowanego przez Wojewódzką Komendą Policji i Teatr Dramatyczny im. A. Węgierki w Białymstoku. Uczniowie przygotują spektakl o charakterze profilaktycznym i wystąpią na scenie teatru. Na terenie szkoły w ramach realizacji wymienionego programu głównym zadaniem będzie walka z hałasem.
-
Nasi uczniowie wezmą udział w zawodach sportowych zgodnie z Kalendarzem Imprez Sportowych”.
-
Promując zdrowy styl życia zostanie zorganizowany pieszy i rowerowy rajd po puszczy.
-
W celu przygotowania uczniów do egzaminu kończącego gimnazjum klasy pierwsze i drugie przystąpią do egzaminu próbnego pod koniec roku szkolnego. Uczniowie klas trzecich do egzaminu próbnego przystąpią w styczniu .
-
Uczniowie potrzebujący pomocy mogą korzystać z bezpłatnych posiłków, nieodpłatnego udziału w wyjazdach do teatru, na lodowisko, na basen, pomocy w zakupie podręczników i innej.
-
Pod koniec roku szkoła wraz z SP tradycyjnie zorganizuje Festyn Rodzinny „Znajdź czas dla swojego dziecka”.
W roku szkolnym 2004/2005:
w gimnazjum kształciło się 138 uczniów w 6 oddziałach.
Rok szkolny 2003/2004 | ||||||
Ia | Ib | IIa | IIb | IIIa | IIIb | Razem |
32 | 29 | 29 | 22 | 22 | 140 |
Protokół z wyboru wykonawcy na przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn dla nauczycieli i personelu projektu.
W dniu 02.09.2011 r. na tablicy ogłoszeń Gminy Hajnówka i na stronach www gminy Hajnówka i Szkoły Podstawowej w Dubinach ukazało się zapytanie ofertowe na przeszkolenie nauczycieli i personelu projektu „Kraina Radosnych Maluchów” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest z Działania 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W odpowiedzi otrzymano 5 ofert szkoleniowych.
Informujemy, iż oferta firmy Europejskie Centrum Kształcenia, „Eureka” Sp z. o. o , spełniła kryteria formalne i merytoryczne. W związku z tym w/w firma została wybrana do przeprowadzenia szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn dla nauczycieli i personelu projektu „Kraina Radosnych Maluchów” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest z Działania 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Notatkę sporządziła:
Ewa Maciuka
BOSS Gmina Hajnówka
ul.A.Zina 1 , 17-200 Hajnówka
Projekt “Kraina Radosnych Maluchów” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko – nauczyciela rytmiki do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach - „Kraina Radosnych Maluchów” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.1. „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Anna Pietroczuk
Uzasadnienie:
Oferta w/w osoby spełnia wszystkie wymagania kwalifikacyjne związane z pracą na stanowisku nauczyciela rytmiki.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko –nauczyciela logopedy do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach - „Kraina Radosnych Maluchów” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.1. „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Elżbieta Wołkowycka
Uzasadnienie:
Oferta w/w osoby spełnia wszystkie wymagania kwalifikacyjne związane z pracą na stanowisku nauczyciela logopedy.
Hajnówka, 2011-09-02
Zapytanie Ofertowe
na przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn
poniżej 14 000 euro
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Szkoła Podstawowa w Dubinach, ul. Główna 1B, Dubiny, 17-200 Hajnówka.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia oraz wymagania
Termin realizacji:
– do 30 września2011r., dokładny termin do ustalenia
III. Ofertę należy:
złożyć w formie pisemnej w terminie do 14 września 2011r.(e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na adres Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka, A.Zina 1, 17-200 Hajnówka na Formularzu Oferty, w tytule maila proszę wpisać SZKOLENIE RÓWNOŚCIOWE)
Do pobrania:
Formularz ofertowy
W związku z realizacją projektu pn.: „Kraina Radosnych Maluchów”
Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości
usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”,
Poddziałanie 9.1.1. „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia
edukacji przedszkolnej”
Dyrektor Szkoły ogłasza nabór na n/w stanowisko:
logopeda w Punkcie Przedszkolnym
w Dubinach
- Umowa zlecenie – 80 godzin
- Umowa zlecenie zawarta na czas określony:
od 06 września 2011 roku do 31 sierpnia 2013 roku.
- Wymagania niezbędne na stanowisko nauczyciel logopeda:
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego),
- wykształcenie wyższe – logopedyczne,
- doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym,
- kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji,
- zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
- poczucie odpowiedzialności.
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Zakres obowiązków:
- diagnozowanie dzieci z dysfunkcjami rozwoju mowy, ustalenie typu zaburzenia mowy,
- prowadzenie zajęć logopedycznych w celu zminimalizowania wad wymowy lub ich usunięcia,
- współpraca z nauczycielami, rodzicami, prowadzenie doradztwa logopedycznego,
- prowadzenie dokumentacji,
- prowadzenie dokumentacji projektowej nauczyciela zgodnie z wytycznymi koordynatora projektu.
· Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy,
- zaświadczenie lekarskie o dobrym stanie zdrowia (kserokopia aktualnej książeczki zdrowia),
- oświadczenie , że kandydat/ka nie był/a karany/a za umyślne przestępstwo.
·Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin złożenia ofert upływa z dniem 05 września 2011r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Hajnówka. Jeden kandydat może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do szkoły)
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko nauczyciel logopedii – w ramach projektu POKL „Kraina Radosnych Maluchów”
Kandydaci, zostaną powiadomieni telefonicznie i pisemnie o wynikach postępowania rekrutacyjnego, informacja o ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie
05 września 2011 r.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 06września 2011 r. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Hajnówka i Szkoły Podstawowej w Dubinach
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz.U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)
Data 29. 08. 2011 r. Dyrektor Szkoły
Projekt “Kraina Radosnych Maluchów” współfinansowany ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
W związku z realizacją projektu pn.: „Kraina Radosnych Maluchów”
Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości
usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”,
Poddziałanie 9.1.1. „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia
edukacji przedszkolnej”
Dyrektor Szkoły ogłasza nabór na n/w stanowisko:
nauczyciel rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Dubinach
- Umowa zlecenie – 160 godzin
- Umowa zlecenie zawarta na czas określony:
od 06 września 2011 roku do 31 sierpnia 2013 roku.
- Wymagania niezbędne na stanowisko nauczyciel rytmiki:
- obywatelstwo polskie(kserokopia dowodu osobistego),
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć z rytmiki (zajęć umuzykalniających) zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych
kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można
zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego
zakładu kształcenia nauczycieli. (Dz. U. Nr 50, poz. 400);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku nauczyciel/nauczycielka rytmiki w punkcie
przedszkolnym;,
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym.
·Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- kreatywność,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- odporność na stres;
- obowiązkowość, rzetelność
·Zakres wykonywanych zadań w projekcie:
- przygotowanie autorskiego programu/planu zajęć na 2 lata realizacji projektu,
- prowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z harmonogramem dla 2 grup przedszkolnych, w
godzinach pracy punktu przedszkolnego,
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności dzieci na zajęciach;
- indywidualna ocena poziomu wiedzy uczestników zajęć na początku, w trakcie i na zakończenie udziału w zajęciach.
·Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy,
- zaświadczenie lekarskie o dobrym stanie zdrowia (kserokopia aktualnej książeczki zdrowia),
- oświadczenie , że kandydat/ka nie był/a karany/a za umyślne przestępstwo.
·Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin złożenia ofert upływa z dniem 05 września 2011r.. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Hajnówka. Jeden kandydat może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do urzędu)
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko nauczyciel rytmiki – w ramach projektu POKL „Kraina radosnych Maluchów”
Kandydaci, zostaną powiadomieni telefonicznie i pisemnie o wynikach postępowania rekrutacyjnego, informacja o ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie
05 września 2011 r.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 06września 2011 r. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Hajnówka i Szkoły Podstawowej w Dubinach.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz.U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)
Data 29. 08. 2011 r. Dyrektor Szkoły
Projekt “Kraina Radosnych Maluchów” współfinansowany ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Człowiek - najlepsza inwestycja
Informacja
Z dniem 01 września 2011 r. zostanie uruchomiony Punkt Przedszkolny – „Kraina Radosnych Maluchów” przy Szkole Podstawowej w Dubinach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Punkt Przedszkolny otwarty będzie w godzinach – od 6. 30 do 16. 30. Osoby zainteresowane pobytem dziecka w Punkcie Przedszkolnym proszę o składanie dołączonego do pisma formularza rekrutacyjnego w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dubinach.
Termin składania formularzy do 29. 08. 2011 r.
Telefon do kontaktu: (85) 682 46 31 (85 )682 2568
Dyrektor Szkoły Podstawowej
do pobrania:
W związku z realizacją projektu pn.: „Kraina Radosnych Maluchów”
Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości
usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”,
Poddziałanie 9.1.1. „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia
edukacji przedszkolnej”
Dyrektor Szkoły zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie spotkań psychologa i pedagoga z rodzicami w Punkcie Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Dubinach
- Umowa zlecenie – 4 spotkania
- Umowa zlecenie zawarta na czas określony:
od 01. 10. 2011 roku do 31. 07. 2013 roku.
- Wymagania niezbędne w stosunku do psychologa:
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego),
- wykształcenie wyższe – psychologiczne,
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań/warsztatów/poradnictwa,
- kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji,
- Wymagania niezbędne w stosunku do pedagoga:
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego),
- wykształcenie wyższe – pedagogiczne,
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań/warsztatów/poradnictwa,
- kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji,
Opis przedmiotu zamówienia:
- przeprowadzenie spotkań z rodzicami ( 4 spotkania po 1 w każdym semestrze) na
temat podniesienia wiedzy i świadomości rodziców/opiekunów w zakresie
problematyki wychowawczo-edukacyjnej dzieci oraz temat równości szans.
- prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi koordynatora projektu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- zaświadczenie lekarskie o dobrym stanie zdrowia (kserokopia aktualnej książeczkzdrowia),
- oświadczenie , że kandydat/ka nie był/a karany/a za umyślne przestępstwo.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin złożenia ofert upływa z dniem 22września 2011r.. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dubinach. Jeden kandydat może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do szkoły) z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko psycholog – w ramach projektu POKL „Kraina radosnych Maluchów” lub
Dotyczy naboru na stanowisko pedagog – w ramach projektu POKL „Kraina radosnych Maluchów
Kandydaci, zostaną powiadomieni telefonicznie i pisemnie o wynikach postępowania rekrutacyjnego, informacja o ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie 22 września 2011 r.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 23 września 2011 r. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Hajnówka i Szkoły Podstawowej w Dubinach
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz.U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)
- Kryterium wyboru oferty - cena brutto -100%
Umowa zostanie zawarta po podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego
Data 14. 09. 2011 r.
Dyrektor Szkoły